«Абай сыйы-2019» Республикалық пәндік олимпиадасының II - кезеңін өткізу бағдарламасы
Программа проведение II – тура Республиканской предметной олимпиады «Абай Сыйы-2019»
Ұйымдастырушылар: Абай атындағы ҚазҰПУ және«Балдәурен-Қапшағай» РОСО.
Мақсаты: 11 сынып оқушылары арасында «Абай Сыйы-2019» пән аралық республикалық олимпиадасын өткізу.
Қатысушылар: Республика бойынша 11 сынып оқушылары.
Өтетін орны: Қапшағай қаласы, «Балдәурен- Қапшағай» РОСО.
Өткізілетін күндері: 18-19 наурыз 2019 жыл.
Күні |
Уақыт |
Қызмет мазмұны |
17.03.2019ж |
17.00–ге дейін |
«Балдәурен-Қапшағай» РОСО келу, орналасу, тіркеу. Орталық бойынша экскурсия. |
20.00-21.30 |
«Балдәуренге қош келдің!» танысу кеші Диско -фиеста |
|
18.03.2019ж |
08.00-9.00 |
Таңғы ас |
10.00-10.30 |
Олимпиаданың ашылу салтанаты |
|
10.45-12.45 |
Олимпиаданың өту барысы |
|
13.00-14.30 |
Түскі ас |
|
15.00-17.00 |
Олимпиаданың өту барысы |
|
17.00-18.00 |
Сауықтыру шаралары. Таза ауада серуендеу. |
|
18.00-19.00 |
Олимпиада қатысушыларына «Сәлем, Балдәурен!» бекет бойынша ойын |
|
19.00-20.00 |
Кешкі ас |
|
20.30-21.30 |
«Жастар» педагогикалық тобымен танысу кеші |
|
19.03.2019ж |
08.00-9.00 |
Таңғы ас |
10.00-11.30 |
11-сынып оқушылары үшін мамандық таңдау бойынша кәсіби бағдар беру, пікір алмасу |
|
11.30-12.30 |
Олимпиаданың жабылу салтанаты. Жүлдегерлерді марапаттау |
|
13.00-14.30 |
Түскі ас |
|
15.30-16.00 |
Қайтатын оқушыларды жолға дайындау |
|
16.00-бастап |
Оқушыларды темір жол вокзалына шығарып салу |
Ескерту!
Пәндік олимпиаданың ІІ кезеңі бойынша толық ақпаратты алу үшін "Байланыс" бөліміндегі пән бойынша жауапты модераторлармен хабарласуға болады.
Примечание!
Для получения подробной информации о ІІ туре предметной олимпиады, свяжитесь с ответственными модераторами за предметы по контактам.
Абай Сыйы-2019» Республикалық пәндік олимпиадасының ІІ - кезеңін өткізу бағдарламасы
Программа проведение ІІ - тура Республиканской предметной олимпиады «Абай Сыйы-2019»
№ |
Қазақ бөлімі |
Русское отделение |
1 |
Қазақ тілі мен әдебиеті , Орыс тілі мен әдебиеті , Ағылшын тілі / Казахский язык и литература, Русский язык и литература, Английский язык І. Эссе ІІ. Пән бойынша ауызша әңгімелесу/ Собеседование |
|
Эссе жазу. Қазақ тілі мен әдебиеті (160 сөз); Эссе жазу. Орыс тілі мен әдебиеті (250-300 сөз); Эссе жазу. Ағылшын тілі (В-2 деңгейі бойынша -160-180 сөз). |
Написание эссе. Казахский язык и литература (не менее 160 слов); Написание эссе. Русский язык и литература (не менее 250-300 слов); Написание эссе. Английский язык (уровень В-2, не менее 160-180 слов). |
|
2 |
Информатика |
|
Информатика пәні бойынша есептер шешу; Анықтамалармен жұмыс істеу; Деректерімен жұмыс жасау. |
Решение задач по предмету информатики; Работа с определениями; Работа с данными. |
|
3 |
Математика |
|
Математикалық есептер шешу; Математикалық анықтамалармен жұмыс істеу; Математика деректерімен жұмыс жасау. |
Решение математических задач; Работа с математическими определениями; Работа с математическими данными. |
|
4 |
Физика |
|
Физикалық есептер шешу; Физикалық анықтамалармен жұмыс істеу; Физика деректерімен жұмыс жасау. |
Решение физических задач; Работа с физическими определениями; Работа с физическими данными. |
|
5 |
Қазақстан тарихы және Әлем тарихы / История Казахстана, Всемирная история |
|
Қазақстан тарихы пәні бойынша билет сұрақтарына жауап беру; Әлем тарихы пәні бойынша билет сұрақтарына жауап беру. |
Отвечать на билетные вопросы по дисциплине «История Казахстана»; Отвечать на билетные вопросы по дисциплине «Всемирная история». |
|
6 |
География |
|
Географиялық есептер шығару; Географиялық терминдерге жауап беру; Берілген объектілерге салыстырмалы сипаттама беру; Физикалық география мен экономикалық география деректерімен жұмыс жасау; Кестелер толтыру; Берілген тақырыпқа сәйкес эссе жазу; Әртүрлі географиялық карталармен жұмыс жасай білу; Географиялық номенклатураны білу. |
Решение географических задач; Ответы на географические термины; Дать сравнительную характеристику заданных обьектов; Работа с физико-географическими и экономико-географическими данными; Заполнение таблиц; Написание эссе по заданной теме; Умение работать с различными географическими картами; Знание географической номеннклатуры. |
|
7 |
Биология |
|
Генетикалық есептер шығару; Биологиялық терминдерге жауап беру; Берілген объектілерге салыстырмалы сипаттама беру; Гербариймен жұмыс жасау; Кестелер толтыру; Берілген тақырыпқа сәйкес эссе жазу;
|
Решение генетических задач; Ответы на биологические термины; Дать сравнительную характеристику заданных обьектов; Работа с гербарными материалами Заполнение таблиц; Написание эссе по заданной теме;
|
|
8 |
Химия |
|
Химиядан сандық есептерді шығару; Химияның негізгі заңдарын білу, оларды нақты есептерге қолдану мүмкіндігі; Эксперименттік есептерді шешуде теориялық кестені құрастыру мүмкіндігі; Химиядан есептерді шешуде сандық қатынастарды қолдану мүмкіндігі; Д.И.Менделеевтің кестесін, ерігіштік және басқа кестелік деректерді қолдану; Органикалық заттардың халықаралық номенклатурасын қолдану.
|
Решение расчетных задач по химии; Знание основных законов химии, умение применять их к конкретным задачам; Умение составлять теоретическую таблицу при решении экспериментальных задач; Умение использовать количественные отношения в химии при решении расчетных задач; Использовать таблицу Д.И.Менделеева, таблицу растворимости и другие табличные данные; Использовать международную номенклатуру органических веществ; |
Ескерту!
Примечание!
Ұйымдастыру комитеті
Организационный комитет